Lite kommande spelningar...






Lördag 28/8 - Dj Viet-naam´s Afternoon Party på Tantoscenen.
På eftermiddagen kommer jag att gästa Dj Viet-naams afternoon party med min låt Private Party. Eventet håller på mellan 11.00-18.00 och det är fler artister som kommer köra under dagen så kom dit!

LÄNK TILL EVENTET PÅ FACEBOOK.

Lilla London R.Kelly tribute på Bar Pleasant.
Efter tanto så ska jag tillsammans med en hög andra djs och icke-djs köra mina R.Kellyfavoriter på Pleasant! Det kommer bli sjukt kul. Jag spelar mellan 00.45-01.15.

LÄNK TILL EVENTET PÅ FACEBOOK.

Måndag 30/8 - 2.35:1 En Måndag i Månaden.
På Måndag gästar jag den nya Måndagsklubben i källaren på Berns. Det är 18år i dörren så nästan alla kan komma in!

LÄNK TILL EVENTET PÅ FACEBOOK.



3/10 - Karlstad med Mange Schmidt.
4/10 - Norge med Mange Schmidt.
5/10 - Norge med Mange Schmidt.
10/10 - Silja Galaxy med Mange Schmidt, Näääk & Nimo mfl.




/ V.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0