Enköping idag




Hello.

Idag åker jag med grapparna och spelar i Enköping. Det ska bli kul! Vi åker tillbaka redan i natt eftersom det är så nära. Det är skönt att sova i sin egen säng faktiskt.

Jag har precis varit hos Iman och fixat håret, det har blivit så jävla långt. I love it! SKa strax gå ner till Supper där några kompisar har AW, man måste ju peppa lite inför kvällen. Vi drar inte förens vid tio typ.

Här är jag hos Iman...

 

Och nu sitter jag här och bloggar med Lasse och Jarvis som sällskap.

 

 

Vi hörs snart!

/ V.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Niklad

Herregud Vanessa, du är så himla himla söt tkr jag...!..

Ha en fortsatt supermysig dag

/niklas

2010-10-03 @ 10:51:37
Postat av: Tvoj

Fyfan, du är så sjukt het.

2010-11-23 @ 19:12:50
Postat av: resumes

I wish you good luck and to be successful with such kind of things!

2011-11-07 @ 09:53:37
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0